VACATURE INKOPER VASTGOED / PROJECTLEIDER / ALL-ROUND MEDEWERKER

Easy Work Stay, is op zoek naar een gedreven, fulltime collega met een passie voor vastgoed. Hou je van autonomie en wil je een beloftevol bedrijf mee helpen uitbouwen, lees dan zeker verder.

Easy Work Stay (EWS) is een groeiend bedrijfje dat woningen en appartementen koopt, renoveert, bemeubelt en verhuurt op korte termijn. Het is onze missie om betaalbare gemeubelde accommodaties aan te bieden aan samenhorende groepen buitenlandse werknemers. We zijn actief over gans Vlaanderen, maar onze eigen projecten zijn gelegen in West- en Oost-Vlaanderen. Op vandaag heeft EWS reeds 17 woningen en appartementen in verhuur om 88 personen comfortabel te laten logeren.

Easy Work Stay bestaat op vandaag uit 4 vennoten, waarbij 1 vennoot fulltime de dagelijkse werking op haar neemt. De 3 overige vennoten springen strategisch bij. Omdat Easy Work Stay in West-Vlaanderen, maar vooral ook in Oost-Vlaanderen verder wil groeien, willen we een extra persoon aanwerven om het volgende takenpakket uit te voeren:

  • Prospectie naar nieuwe panden in Oost- en West-Vlaanderen die voldoen aan de Easy Work Stay criteria en dit via alle mogelijke kanalen: internet, makelaars, eigen netwerk, networking, etc…
  • Analyse van de bezochte panden aan de hand van diverse elementen en tools die je verwerkt in Excel om tot een conclusie te komen. Als het pand interessant is, leg je het voor aan de zaakvoerders om tot een beslissing van aankoop over te gaan. Heel snel schakelen is belangrijk gezien interessante panden veelal dezelfde dag verkocht zijn.
  • Ingeval van aankoop volg je alles administratief op tot en met het verlijden van de akte.
  • Je brengt de renovatiewerken in kaart die moeten worden uitgevoerd.
  • Je vraagt offertes op bij diverse aannemers en onderhandelt de prijzen.
  • Je volgt de renovatie werken op van A tot Z en je verwerkt alles administratief.
  • Intussen werk je de plannen uit voor het bemeubelen van de panden en start je de bestellingen op om de entiteiten te bemeubelen/decoreren.
  • Je coördineert alle leveringen en montage van de meubels en zet de panden volledig verhuurklaar.
  • Je keurt de inkoopfacturen die te maken hebben met verbouwingen en inrichting goed en stuurt deze door voor automatische verwerking naar het boekhoudpakket.
  • Je schoolt je regelmatig bij om op de hoogte te zijn van de laatste bouw en stijltrends, wetgeving etc..
  • Naast het aankopen, renoveren en bemeubelen van vastgoed, spring je ook bij voor het opvolgen van de verhuring.

Gezocht profiel

We zoeken een leuke, positief-ingestelde collega die ons bloeiend bedrijf komt versterken.

Zijn een pluspunt:

  • reeds ervaring in vastgoed of bouw
  • zelfstandig kunnen werken
  • zin voor verantwoordelijkheid
  • leergierig, gedreven en enthousiast
  • nauwkeurig en ordelijk
  • Frans en Engels spreken

Het is zeker geen must dat je ervaring hebt in alle onderdelen die tot het takenpakket behoren, maar toch wel al in de prospectie en renovatie van panden. We zijn bereid om je nieuwe zaken aan te leren of cursussen te laten volgen, vandaar dat het belangrijk is dat je leergierig bent. Kortom we zoeken dus een gemotiveerde persoon die graag meedenkt met de organisatie en houdt van een breed takenpakket waar je volledige verantwoordelijkheid over neemt. Gezien je geen vast kantoor hebt, werk je van thuis uit en kan je zeer zelfstandig werken.

Ons aanbod

  • een gevarieerd, ruim takenpakket in een beloftevol groeibedrijf
  • veel autonomie en de kans om mee jouw stempel te drukken op een mooi groeiverhaal
  • een aantrekkelijk salarispakket volgens competenties en ervaring
  • een bedrijfswagen met tankkaart
  • wanneer je niet op ‘huizenjacht’ of op de werven bent, dan kan je van thuis uit werken

Iets voor jou?

Kom dan zeker eens vrijblijvend langs op woensdag 17 november om 18u45 naar Hotel Mercure, Accent Business Park, Kwadestraat 149 te Roeselare.

Op die avond is het de bedoeling om meerdere geïnteresseerden samen te ontvangen en om jullie zoveel mogelijk info te verschaffen over ons bedrijf alsook over de jobinhoud van deze vacature. Het doorsturen van je cv mag al, maar is nog geen must in deze fase. Kom gewoon eens luisteren en zien of wij je misschien een topjob kunnen aanbieden. Na onze voorstelling, die ongeveer 1u30 zal duren, bieden we iedereen een drankje en wat broodjes aan. Om praktische redenen vragen wij wel dat je op voorhand een mailtje stuurt naar evelien@easyworkstay.be waarin je je aanwezigheid bevestigt.

Na onze infoavond kan je onderstaand sollicitatieformulier ingevuld terugsturen naar evelien@easyworkstay.be. We sturen je de volgende werkdag een ontvangstbevestiging. Hoor je niets van ons, aarzel dan niet om zelf contact op te nemen.

SOLLICITATIEFORMULIER WORD
SOLLICITATIEFORMULIER PDF

Ook ons zusterbedrijf Valyou heeft een interessante, vergelijkbare vacature die op deze avond zal voorgesteld worden.